web analytics

De zwartgalligste column over Roosendaal ooit

‘Roosendaal, je wilt er nog niet doodgevonden worden’. Zo kopt columnist Hans Verstraaten, naar eigen zeggen hier geboren en getogen, zijn column op de websitre Retailtrend. Hij was – ook naar eigen zeggen – in februari nog in winkelcentrum De Biggelaar, waar toen nog één winkel zat. Nu zoals bekend geen enkele meer.

Het inspireerde retaildeskundige Verstraaten tot een, laten we zeggen, zwartgallig stuk over Roosendaal (‘De enige retail die in Roosendal echt loopt is de handel in softdrugs’). De toekomstige City Marketing Stichting zal zijn column ongetwijfeld nooit op haar toekomstige website zetten…

Om een indruk te geven van de sfeer in zijn column:
‘Zet een pistool op mijn slaap en vraag dreigend: ‘Zullen we zaterdag eens gaan shoppen in de binnenstad van Roosendaal?”
Dan is mijn antwoord: ‘Schiet maar’.

Benieuwd naar de rest van deze zwartgalligste column over Roosendaal ooit?
❯ ‘Roosendaal, je wilt er nog niet dood gevonden worden’