web analytics

C&A in Roosendaal heeft begin maart nieuwe look & feel

De C&A-winkel in Roosendaal ondergaat de komende weken een metamorfose en wordt voorzien van een compleet nieuwe look & feel. Nadat al in meer dan 20 winkels in het land het nieuwe winkelconcept te bewonderen is, is nu ook Roosendaal aan de beurt. Van 10 januari tot begin maart is de winkel daarom tijdelijk gesloten.

‘De vernieuwde winkel biedt straks een warmere en huiselijkere uitstraling door aardetinten en natuurlijke materialen. Een ruime en open indeling met bredere gangpaden, grotere pashokjes, videoschermen en mannequins die de nieuwste collecties showen, zorgen straks voor meer shop-comfort’, zo laat C&A weten.

Voor de ‘mee-shoppers’ worden loungehoeken met wifi ingericht. Deze metamorfose is in lijn met de transformatiestrategie die C&A vorig jaar heeft aangekondigd om alle C&A-winkels in Europa te moderniseren.

‘C&A Roosendaal trekt een breed publiek vanuit de hele regio naar de binnenstad. Gezien het succes van het nieuwe winkelconcept in andere steden, hopen we mede door de vernieuwing nog meer mensen te trekken en zo een nog grotere impuls aan de stad te geven’, zegt marketingdirecteur Mieke van Groningen.

Om de nieuwe look & feel te realiseren wordt C&A in Roosendaal acht weken verbouwd en is vanaf donderdag 10 januari tijdelijk gesloten. Begin maart staat de opening van de vernieuwde winkel gepland. ‘De C&A winkels in Bergen op Zoom, Breda, Etten-Leur en Oosterhout zijn in de tussentijd de dichtstbijzijnde C&A winkels, maar ook de vernieuwde online webshop is een goed alternatief om je nieuwe outfit te shoppen’, zegt het concern.